Diverse mutaties Almkerk 1 (bijgewerkt tot 16 mei)

Robin van der Drift komt volgend seizoen v.v. Almkerk versterken.
Robin is een keeper van 26 jaar en woonachtig in Vlijmen.
Momenteel komt Robin nog uit voor vv Haarsteeg waar hij de afgelopen 2 seizoenen onder de lat stond.
Daarvoor heeft hij gekeept voor Vlijmense Boys (jeugd en senioren), OJC Rosmalen, Nieuwkuijk.
Almkerk is voor Robin een sportieve keuze.

Gregory Hieronimus komt volgend seizoen vv Almkerk versterken.
Gregory speelt momenteel bij Sarto Tilburg is een 25 jarige centrale verdediger.
Hij heeft een verleden bij RBC Roosendaal, Baronie, Sarto en heeft ook wedstrijden gespeeld voor het nationale team van Curacao

Maba Jarbou komt vanaf volgend seizoen bij vv Almkerk voetballen.
Maba is 24 jaar en speelt momenteel bij Baronie.
Maba heeft een verleden bij TSC en GRC’14.

Daartegen heeft Willem Schelle aangegeven vanaf volgend seizoen weer bij Be-Ready uit Hank actief te zijn.

Nikai Derwort is vanaf volgend seizoen actief voor vv Almkerk.
Hij komt over van Dosko Bergen op Zoom (zondag eersteklasser)
Nikai is 24 jaar en is een verdediger.

Erwin Verbruggen heeft bekend gemaakt dat hij nog graag minimaal 1 seizoen voor vv Almkerk actief wil zijn.

Rick Boons heeft aangegeven dat hij aan zijn laatste seizoen bezig is bij vv Almkerk.
Rick wil graag dichterbij zijn woonplaats Utrecht gaan voetballen.

De Technische Commissie van vv Almkerk is blij verheugt te kunnen melden dat Sergio Thijs volgend seizoen zal uitkomen voor vv Almkerk.
Sergio is woonachtig in Gorinchem is 19 jaar een middenvelder en komt over van Unitas Zondag.

Sjoerd Boons vertrekt volgend seizoen naar buurman Altena.

Na Kazin Aydin (Oosterhout) en Remy Roodenburg (Altena) heeft ook Steven Molenschot voor volgend seizoen zijn jawoord aan zaterdagtweedeklasser Almkerk gegeven. De 22-jarige aanvallend ingestelde middenvelder/buitenspeler komt over van vv Waspik.

Almkerk heeft zich voor volgend seizoen verzekerd van de diensten van Kazin Aydin. De 26-jarige middenvelder komt over van Oosterhout. Remy Roodenburg keert na één seizoen Altena komende zomer weer terug naar Almkerk. Hier tegenover staat het vertrek van Maverick van Maaren (Roda Boys), Hans Keller (lager elftal) en doelman Robin van Wijk (nieuwe club nog onbekend).