Nieuws / Wedstrijdverslagen

Almkerk 35+ (vrijdagavond) kampioen

Zonder puntverlies heeft het 35+ team van Almkerk dat op de vrijdagavonden speelt, het voorjaarskampioenschap behaald.
In een poule met Dussense Boys, Be Ready en Right Oh bleken onze oud eerste elftal spelers, veruit het sterkste.
Op de foto staand v.l.n.r.: Frank Broekhuizen, Koos Monster, Hans Keller, Jacco Pellekaan en Lars Vorthoren. Gehurkt v.l.n.r. : Walter Pellekaan, Mark van Noorloos, Gijsbert ten Heuvel en Bas de Vos.
Gedurende de verschillende speelavonden hebben ook nog een aantal andere spelers meegedaan. Naast de gewonnen wedstrijden en het lekker voetballen, was ook de gezelligheid onderling weer een belangrijk aspect.

Deel via: