Inschrijven Pupillenkamp 2023

De inschrijving voor Pupillenkamp 2023 van VV Almkerk is geopend. Het pupillenkamp vindt dit jaar plaats op 2 en 3 juni met als thema: Disney! We gaan er vanuit dat alle kinderen gedurende de vrijdagavond, -nacht en zaterdag aanwezig zullen zijn. Zo niet, geef dit aan in het formulier bij opmerkingen. We starten vrijdagmiddag om 16:00 uur en het kamp is op zaterdag rond 11:00 uur afgelopen.

Alle pupillen mogen een vriendje/vriendinnetje/broertje of zusje meenemen! De kosten voor het pupillenkamp bedragen € 5,- (zowel voor leden als introducés). Het inschrijfgeld dient bij aankomst bij het kamp betaald te worden. Graag het inschrijfformulier vóór 12 april 2023 invullen!

Let erop dat alle verplichte vakjes (*) ingevuld zijn voordat u het formulier verstuurt. Lukt het niet om het formulier in te vullen? Neem dan contact op via
    pupillenkamp@vvalmkerk.nl of met Lisa Verwoerdt via 06-12258066.
    Na uw aanmelding sturen wij een bevestigingsmail en is de aanmelding officieel. Ontvangt u deze mail niet? Laat het ons dan weten.

Let op: wellicht is deze mail in de ongewenste email (spam) is beland.

Mijn zoon/dochter neemt een vriendje/vriendinnetje mee naar het pupillenkamp

JaNee

Tijdens het kamp worden foto's gemaakt die later geplaatst worden op de website. Geeft u hier toestemming voor?

JaNee

Wij zijn nog op zoek naar vrijwilligers op één onderdeel. Als u kunt meehelpen, wilt u dit dan hieronder aanvinken?

Ik wil eventueel meehelpen bij zaterdagochtendspellen. Dit is vanaf 08:30 tot ongeveer 11:00

Overige opmerkingen