Inschrijven Pubquiz Almkerk 2024

Schrijf je in voor de Pubquiz Almkerk 2024!

Al jaren een begrip in Almkerk, en ook in 2024 keert de Pubquiz weer terug! Op 12 en 19 januari 2024 (20:00 inloop, start 20:30) zal er, in teams van maximaal 4 personen, gestreden worden voor een plekje in de grote finale. De finale vindt plaats op 2 februari; mocht iemand verhinderd zijn uit je voorronde team, mag je een vervanger regelen.

De quiz vindt plaats in de kantine van VV Almkerk, maar ook niet-leden mogen zich uiteraard inschrijven! Inschrijfkosten zijn € 20,- per team. Ook supporters aan de bar zijn welkom. Vergeet ons niet te volgen op Facebook en Instagram!

Wat voor quiz kun je verwachten?
    De quiz is niet alleen voor voetballers, er komen namelijk nog veel meer vragen voorbij: van topo tot films/serie en van muziek tot showbizz. Stel je team dus slim samen!

Prijzen
    De prijzen worden binnenkort bekend gemaakt!

Via het onderstaande contactformulier kun je je inschrijven voor pubquiz.
    Lukt dit niet? Je kunt ook een email sturen naar: pubquiz@vvalmkerk.nl . Mocht je een voorkeur hebben voor een avond, kun je dit in het onderstaande formulier vermelden.

Hieronder kun je kiezen voor een voorkeursdatum. Vul dit a.u.b. alleen in als je op één van de twee avonden absoluut niet kan. We laten zo snel mogelijk weten welke datum je team wordt verwacht.