WIL JIJ VOETBALLEN?

Ben je 4 jaar of ouder? Kom dan voetballen bij VV Almkerk!

Waarom ga je voetballen?

Omdat het leuk is, je vriendje of vriendinnetje of je klasgenootjes gaan voetballen of omdat je droomt om profvoetballer(ster) te worden. Maar ook voor beginnende junioren en senioren is er altijd plek!

Wat vinden wij belangrijk bij VV Almkerk?

Wij vinden dat kinderen plezier moeten beleven aan sport. Het kind staat centraal zodat deze in een vertrouwde en veilige omgeving kan ontdekken wat voetballen is.

Wat kost dat en wat krijg ik daarvoor?

De contributie voor pupillen 4 tot en met 12 jaar kost circa € 40,- per half jaar. De actuele prijzen vind je via deze link onder ‘Contributie’.

Voor de tenues (shirtje, broekje, kousen, trainingspak evenals een voetbaltas) wordt door de club een kleine bijdrage per jaar gevraagd, je hoeft verder dus alleen voetbalschoenen en scheenbeschermers mee te nemen.

Bij vv Almkerk is net zoals bij veel andere sporten/verenigingen dringend behoefte aan hulp in de vorm van vrijwilligers. Wij hebben daarom een vrijwilligersbeleid Als je daarover meer wilt weten is daarover meer te vinden op deze site bij vrijwilligersbeleid.

Wat doen wij verder daarvoor bij VV Almkerk?

– Wekelijks 1x of 2x trainen

– Wedstrijden spelen

– Toernooien spelen

– Deelnemen aan andere leuke activiteiten, bv. Pupillenkamp.

Op welke dag is de training en wanneer worden de wedstrijden gespeeld?

De trainingen vinden plaats op doordeweekse avonden, afhankelijk van het team waarin je speelt. De wedstrijden worden op zaterdagochtend gespeeld. Trainingen worden in spelvormen aangeboden, waarbij het gaat om baas worden over de bal.

Nieuwe leden

Ben jij de volgende pupil die zich aanmeldt bij vv Almkerk of wil je meer informatie? Bel naar René van Haaften voor JO7 t/m JO13 (06-20735422) of Arjan Kant voor JO15 t/m JO19 (06-23794822). Je mag altijd 3 trainingen vrijblijvend bezoeken om op die manier de voetbalsport te ontdekken. Direct inschrijven kan ook, klik op de knop hieronder!

Schrijf je in!