Sponsorkliks

Sponsor VV Almkerk door te shoppen in uw favoriete webshops!

Beste VV Almkerk supporter,

Graag jullie aandacht voor het volgende initiatief:
Vanaf nu is het voor iedereen die VV Almkerk een warm hart toedraagt mogelijk om de club GRATIS te sponsoren.
Ga de volgende keer dat u iets online wilt kopen eerst naar onze website. Naast het overzicht hieronder, staat op verschillende plaatsen binnen de website het Sponsorkliks logo. Op de homepage vind je dit bijvoorbeeld linksboven en rechtonderaan de pagina. Door op dit logo te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue, Mediamarkt, Blokker, Zalando, Wehkamp en Thuisbezorgd. En het zijn er nog veel meer!

Elke aankoop bij een van deze webshops levert VV Almkerk een commissie op, terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt. Het kost u dus niets extra.

Zonder jullie medewerking levert het niks op voor de club, en het zijn slechts een paar extra handelingen. Het zou super zijn als we VV Almkerk op deze manier kunnen helpen aan extra inkomsten.

Vertel het door aan vrienden, familie en op het werk! En nogmaals, het kost u niets extra!