Nieuwsartikel-afbeelding

Mutaties A en B selectie

Nieuwe spelers A-selectie: Pascal de Vries (voorhoede), Ferry Jansen (voorhoede), Willem Schelle (middenveld/achterhoede).

Nieuwe spelers B-selectie: Jaimy IJpelaar (vv Sleeuwijk), Tom Loobeek (GVV ’63), Bouke Steenbekkers (GVV ’63).

Vertrekkende spelers A-selectie: Mark van der Meijden (stopt), Remy Roodenburg (vv Altena), Christian van Hilst (sv Capelle), Michael Klop (onbekend), Jelle Strijtveen (vv Achilles Veen).

Vertrekkende spelers B-selectie: Walter Pellekaan (stopt), Patrick Romijn (vv Altena), Justin vd Heuvel (vv Sleeuwijk), Mark Blankers (Sparta ’30), Benjamin Westdorp (vv Sleeuwijk), Erik van Wijk (stopt).

Verder sluiten komend seizoen 5 A-jeugdspelers aan bij B-selectie namelijk, Ramon van Dalen, Milan Schreuders, Janno Swart, Rick Tamerus en Matthijs van der Steen.

Gijs van ’t Hof en Niels Hofstede (B-selectie) zullen komend seizoen aansluiting zoeken bij de A-selectie.

Aanvulling op bovenstaande:

Na Pascal de Vries, Ferry Jansen en Willem Schelle verwelkomt vv Almkerk ook Maikel Korebrits, Jeffrey Littel en Yesse Gire.

Maikel Korebrits (23) is de huidige keeper van Desk (Kaatsheuvel) en heeft aangegeven aankomend seizoen voor vv Almkerk uit te willen komen.

Maikel is 3 seizoenen bij Desk actief geweest daarvoor kwam hij 3 seizoenen voor Baronie en 1 seizoen voor DIA uit.

Jeffrey Littel (24) komt over van vv Altena (Nieuwendijk) en is een multifunctionele speler -inzetbaar op de linkerflank.

Jeffrey is 2 seizoenen actief geweest voor vv Altena waarvoor hij actief was bij vv Be-Ready.

Yesse Gire (28) komt over van vv Oosterhout waar hij 3 seizoenen actief is geweest, Yesse in een buitenspeler die op beide kanten uit de voeten kan.