NIEUWE KLEDINGLEVERANCIER

Met ingang van het seizoen 2017/2018 heeft de vv Almkerk een vijfjarige overeenkomst gesloten met Jakko Sport als nieuwe kledingleverancier. Jakko Sport is een gerenommeerde sportzaak in het land van Heusden en Altena met winkels in Aalburg en sinds vorig jaar ook in de Nieuwe Es in Sleeuwijk.

Op 22 augustus vond ondertekening van het contract plaats door Jakko Bouman namens Jakko Sport en Gerrit van Drunen en Cees Ambachtsheer namens de vv Almkerk. Hierbij waren ook namens de hoofdsponsors Anton van der Meijden (Transportbedrijf van der Meijden) en Rianne Kolf (Café Cafetaria de Alm) aanwezig.
vv Almkerk is blij met de nieuwe kledingleverancier en ziet uit naar een langdurige en vruchtbare samenwerking. Naast het betrekken van alle kleding en materialen door de vereniging hopen we dat ook onze leden de weg naar Jakko Sport zullen weten te vinden om hun eigen aanschaffingen (voetbalschoenen bijvoorbeeld) te doen.