VV Almkerk J011-3 krijgt nieuwe trainingspakken gesponsord door Geld & Gezin Altena

Zaterdag 30 september was het een bijzondere dag voor het J011-3 team van VV Almkerk bestaande uit Sem, Stan, Jasper, Levi, Thomas, Kevin, Stijn en Timo. Ze kregen van Henk Vos en Henk Treffers van het bedrijf Geld en Gezin Altena een nieuw trainingspak met daarop zelfs hun eigen naam. Ook de technische staf van het J011-3 team mocht een nieuw trainingspak in ontvangst nemen. Geld & Gezin Altena is een veelzijdig en objectief financieel adviesbureau. Het bedrijf startte in mei 2007 in Giessen. Sinds 2015 heeft het adviesbureau ook een vestiging in Werkendam en sinds dit jaar ook in Gorichem en heeft het voornamelijk cliënten in het Land van Heusden en Altena, Bommelerwaard en de Langstraat. Geld & Gezin Altena richt zich op hypotheken, verzekeren en overige financiële zaken.