Kledingfonds voor de pupillen- en juniorenteams

VV Almkerk logo
Beste jeugdleden en ouders,

V.V. Almkerk start per 1 januari 2018 met een kledingfonds voor de pupillen- en juniorenteams. Het doel van dit fonds is om alle jeugdspelers de komende seizoenen helemaal in het nieuw te steken met een wedstrijdtenue. Van elk jeugdlid wordt hiervoor een bijdrage gevraagd van € 20 euro per jaar. Kledingleverancier is Jakko Sport, met vestigingen in Sleeuwijk en Wijk en Aalburg.

Hieronder het nieuwe wedstrijdtenue van Almkerk JO17-2:

De verenigingen in de directe omgeving maken al vele jaren gebruik van een kledingfonds. En daar hebben zij uitstekende ervaringen mee. Met het kledingfonds zijn de jeugdteams op uniforme wijze aangekleed tijdens de wedstrijden.

Tot voor kort werden bij V.V. Almkerk alleen de teams die een sponsor aan konden dragen in het nieuw gestoken. Andere teams speelden in tenues die al wat langer geleden waren aangeschaft dankzij onze sponsoren. Hierdoor ontstonden er grote verschillen in kwaliteit en modellen. Dat is binnenkort verleden tijd.

Voor sponsoren blijft het uiteraard mogelijk om tenues en/of trainingspakken te sponsoren, bijvoorbeeld voor het team van het eigen kind. Voor meer informatie daarover kan contact op worden genomen met Arie Schaap, telefoon (06) 20 73 54 20.
Het reglement voor het kledingfonds zal binnenkort op www.vvalmkerk.nl verschijnen.

Heeft u vragen, opmerkingen of bezwaren, neem dan contact op met Arjan Kant, telefoon
(06) 23 79 48 22.

Met vriendelijke groet, Bestuur V.V. Almkerk