Rabo Clubkascampagne

We hebben dankzij een aantal leden (van de vv Almkerk als van de RABO bank) weer een mooi bedrag mogen ontvangen. Vorig jaar hadden we 579 Euro bij elkaar gestemd. Dit jaar iets minder nl 524,62 euro. Alle mensen die hebben gestemd op onze vereniging, Hartelijk dank daarvoor.

Het zou volgend jaar nog mooier kunnen zijn. We zullen als vereniging iets meer aandacht moeten schenken aan de Raboclubkascampagne. Dat er meer inzit zal ik proberen duidelijk te maken. De Euro 524,62 is het totaal van 130 stemmen. Ieder lid van de Rabo Bank mag max. 2 stemmen van de 5 die beschikbaar zijn uitbrengen op een vereniging. De andere drie stemmen kunnen naar wens gegeven worden aan andere verenigingen. 130 stemmen zou dus kunnen betekenen dat 65 leden 2 stemmen aan vv Almkerk hebben gegeven. Wij hebben op zijn minst 230 leden binnen de vereniging die de contributie betalen via een Rabo rekening. M.a.w. die zouden lid kunnen zijn/worden van de Rabobank. (kost niets) en volgend jaar allemaal 2 stemmen uitbrengen op vv Almkerk. In plaats van 130 stemmen zouden we dan 460 stemmen hebben gehad. Stel je eens voor wat dan de cheque voor vv Almkerk waard was geweest. Iets om over na te denken ??