Eerste trainingsweek Almkerk 1 zit er alweer op!

Maandagavond stond de eerste training in de voorbereiding op het programma.
Na een welverdiende vakantie was het weer trainen geblazen.
Gelijk stond er een scherpe training op het programma, niks niet rustig opbouwen gelijk gasgeven was het devies.
Ook dinsdag was er weer een pittige training samengesteld, de trend is gelijk gezet.
Donderdag was het gelukkig voor de jongens een iets rustigere training, dit was ook wel fijn gezien de inspanningen die er zaterdag geleverd moesten gaan worden……
Zaterdag hadden we een mooie alternatieve training op het programma staan.
De ballen konden in de kast blijven deze dag tot teleurstelling van sommige.
Voor de spellers was nog niet helemaal duidelijk wat er de bedoeling was. Maar toen ze hoorde dat er ook een alternatieve trainingslocatie was. Was het voor de meeste wel duidelijk dat er iets extra’s gevraagd zou gaan worden.
Dit keer mochten de heren aantreden op een militair trainingsterrein waar ook een instructeur van deze basis de training zou leiden.
En ja dat is toch weer iets anders als een voetbaltraining!
Werken aan Teambuilding, discipline, uithoudingsvermogen en krachtopbouw was de inzet van deze lange trainingsdag.
3,5 uur hebben de heren alles uit de kast moeten halen met een korte lunch break om als team alle opdrachten uit te voeren waarbij toch aardig het randje werd opgezocht.
Gewichten die over hindernissen in teamverband verplaatst moesten worden, alles is uit de kast gehaald om de heren pijn te doen.
Dit zal bij de meeste dan ook wel de aankomende uren/dagen ook wel merkbaar blijven.
Na de training was er een welverdiend biertje voor de mannen waar niet iedereen behoefte aan had…..(dat wil wat zeggen).
Aankomende week staan er maandag, dinsdag en donderdagavond weer trainingen op het programma waarbij ook de laatste vakantiegangers weer zullen aansluiten.
Zaterdag spelen we de eerste oefenwedstrijd tegen Unitas zondag om 14:30uur in Almkerk aan de Sportlaan.
Tot dan!