Adriaan Verwoerdt

Ons bestuurslid Adriaan Verwoerdt is overleden. Zonder klagen heeft hij jarenlang een moedig gevecht gevoerd tegen een ernstige ziekte, maar woensdagavond 27 maart heeft hij de strijd moeten opgeven.

Adriaan is niet weg te denken bij onze vereniging. Meer dan 30 jaar heeft hij zich, niet alleen als secretaris, maar daarnaast op vele andere terreinen, ingezet voor V.V. Almkerk. Voor zijn uitzonderlijke prestaties als vrijwilliger en zijn grote verdiensten voor onze vereniging, heeft Adriaan vorig jaar nog een Koninklijke Onderscheiding gehad.

Hoe groot het gemis ook is voor onze vereniging, het valt in het niet bij het gemis voor zijn gezin en de hechte familie Verwoerdt. Wij leven met hen mee in deze droevige tijd en wensen hen heel veel sterkte toe.

Bestuur en leden V.V. Almkerk.

De crematie vindt plaats op dinsdag 2 april. Er is gelegenheid tot condoleren op zaterdag 30 maart van 16.00 tot 17.30 uur in Rouwcentrum Almkerk, Voorstraat 7b te Almkerk.