OVERWELDIGENDE BELANGSTELLING VOOR 1E TRAINING BIJ VOETBALACADEMIE ALTENA+.

Vanaf de bekendmaking van de oprichting van Voetbalacademie Altena+ regende het inschrijvingen en al snel moest er een inschrijvingsstop worden ingesteld. Helaas moesten veel kinderen vooralsnog teleurgesteld worden.

Thomas Blankers (Hoofd Jeugdopleiding V.V. Almkerk) en zijn mede-organisatoren zijn erg blij met de grote belangstelling. Onder leiding van 8 trainers konden 90 (het maximale aantal) kinderen deelnemen aan de 1e training.

Voetbalacademie Altena+ is mogelijk gemaakt door de Jeugdvrienden van Almkerk. Woordvoerder Adriaan Hakkers was aanwezig om de opening te verrichten.

Het bestuur van V.V. Almkerk bedankt alle mensen die zich voor de totstandkoming van Voetbalacademie Altena+ hebben ingezet, alle trainers die tijdens de 1e training op het veld stonden en de verdere vrijwilligers.

Daarnaast veel dank aan de sponsoren:

Jeugdvrienden van Almkerk
Jakko Sport