Nieuwe trainingskleding voor JO19-1

Zaterdag 21 december mochten de spelers van JO19-1 nieuwe trainingskleding in ontvangst nemen. De kleding is beschikbaar gesteld door de “Jeugdvrienden van Almkerk”.
De kleding werd meteen in gebruik genomen want de JO19 trainde nog vanwege het afscheid van Aron Koch, die met zijn familie terugkeert naar Nieuw-Zeeland. Aron moest zijn nieuwe trainingsoutfit dus meteen weer inleveren. Tijdens de afsluitende lunch kreeg Aron van zijn medespelers echter zo’n zelfde trainingstenue aangeboden, aangeschaft bij Jakko Sport. Aron, veel geluk in Nieuw-Zeeland! Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug bij VV Almkerk.

De spelers van Almkerk JO19-1 danken de Jeugdvrienden van Almkerk hartelijk voor de nieuwe trainingskleding.