Mutaties selectie

• Aanvaller Quinton Eugenia komt over van Baronie. Quinton kwam eerder uit voor Kozakken Boys.
  • Robin vd Drift (stopt) en Jonathan Yuya (onbekend) gaan Almkerk verlaten.
  • De jonge talentvolle aanvaller Tijn van Galen komt van hoofdklasser Baronie over naar Almkerk.
  • Ariano van Seters komt volgend seizoen over naar Almkerk. Hij speelt nu in JO19-1 bij Kozakken Boys. Ariano is een aanvaller die voorin overal uit de voeten kan.
  • Van UVV 40 komt er een nieuwe keeper over naar Almkerk. Zijn naam is Luc van Dongen.
  • Angelo Puriel komt volgend seizoen over van LRC, waar hij nu speelt als linker aanvaller.
  • Een oude bekende, Wilco van Oord komt, na 8 jaar Rijswijk/GRC, volgend seizoen terug naar Almkerk.
  • Almkerk heeft adequaat ingespeeld op het vertrek van doelman Michael Korebrits naar Unitas-zondag. Martijn Knoop is aangetrokken als zijn vervanger. Knoop (ex-Wilhelmina’26 en -Sleeuwijk) is momenteel aan zijn eerste seizoen bij Roda Boys bezig.
  • De jonge vleugelspits en beachsoccerinternational Jenner Koek verruilt Sleeuwijk volgend seizoen eveneens voor zaterdageersteklasser Almkerk.
  • Daarentegen raakt Almkerk Bart Dirven kwijt. Dirven vertrek naar zondagderdeklasser Be Ready.
  • Maikel Korebrits maakt volgend seizoen de overstap naar zondaghoofdklasser Unitas, waar hij de concurrentiestrijd zal moeten aangaan met Ruud Verberk. Korebrits heeft er straks drie jaar bij Almkerk opzitten.