TRAINER/COACH voor ons 2e elftal

De TC van v.v. Almkerk zoekt voor het seizoen 2020-2021 een ambitieuze TRAINER/COACH voor ons 2e elftal uitkomend in de reserve hoofdklasse

De Trainer/coach zal 2 trainingsavonden (dinsdag en donderdag) verzorgen en hij begeleidt het team tijdens de wedstrijden op zaterdag.

Het team bestaat uit een mix van ervaren en jongere spelers, waarbij het streven is om jongere spelers verder te ontwikkelen en te laten aansluiten bij het 1e elftal. Kortom: een mooie uitdaging voor de nieuwe trainer/coach.

Wij roepen gediplomeerde trainers (bij voorkeur TC 2) op om contact met ons op te nemen. Het spelen of gespeeld hebben op een redelijk amateurniveau en voldoende ervaring op het gebied van trainerschap heeft een pre.

Wij bieden:

* Uitstekende faciliteiten, materialen en kleding

* Uitdagende activiteiten voor de ontwikkeling van spelers (<23 wedstrijden, meetrainen A-selectie e.d.)

* Goede ondersteuning vanuit begeleiding en TC.

Voor vragen over de functie c.q. het team, kan contact worden opgenomen met Theo van der Stelt, tel. 06-81612086.

Sollicitatie (inclusief cv) te richten aan: secretaris@vvalmkerk.nl