Anton en Arjan stoppen als bestuurslid

Anton van der Meijden en Arjan Dol hebben aangegeven hun taken in het bestuur neer te leggen. Anton en Arjan waren samen verantwoordelijk voor de post Voetbalzaken. Het bestuur gaat op zoek naar enthousiaste kandidaten om de opengevallen post in te vullen.

Anton en Arjan zijn bekende gezichten op de club. Anton heeft jaren het blauwwit verdedigd als speler van het 1e elftal. Arjan is lange tijd trainer geweest van de jeugd en het 2e elftal. Verder hebben beiden zich in het verleden vele jaren verdienstelijk gemaakt in de Technische Commissie en in een eerdere periode ook zitting gehad in het bestuur. Toen er 3 jaar geleden een nieuwe bestuursstructuur is neer gezet, hebben Anton en Arjan de handschoen opgepakt en besloten samen de post Voetbalzaken in te vullen.

Als bestuur betreuren wij uiteraard de beslissing van Anton en Arjan. Beiden zijn echte clubmensen met hart voor de vereniging. Ze hebben hun functie altijd met volle overgave uitgevoerd. Vanwege diverse oorzaken zijn Anton en Arjan zich echter minder comfortabel gaan voelen in hun rol. Hierdoor is ook hun plezier afgenomen. Daarom vinden ze dat de tijd gekomen is om een stap terug te doen en ruimte te maken voor een nieuwe generatie. Voor Arjan is het bovendien steeds moeilijker om zijn functie in het bestuur te combineren met zijn drukke werkzaamheden.

Uiteraard blijven beide supporter van Almkerk en wellicht dat we ze in de toekomst in een andere rol terug zien. We willen Anton en Arjan bedanken voor hun jarenlange inzet en alles wat zij voor Almkerk gedaan hebben. De komende tijd zullen we op zoek gaan naar geschikte mensen om de taken van Anton en Arjan over te nemen.

Namens het bestuur,

Hans Keller