Vrienden van Almkerk

Vrienden van Almkerk gaan het tweede jaar in.

Vanaf het begin van het seizoen 2019/2020 heeft Voetbalvereniging Almkerk zijn hoofdsponsorschap ondergebracht bij de Vrienden van Almkerk. Dit zijn op dit moment 17 bedrijven en personen die de club een warm hart toedragen en dit uiten door een jaarlijkse bijdrage van € 1.000 per jaar. De namen van de Vrienden zijn vermeld op een bord in de kantine en uiteraard staan de Vrienden op het prachtige blauwwitte shirt van de V.V. Almkerk.

Woensdag 25 augustus j.l. kwamen zij voor het eerst dit jaar bij elkaar in De Magistraat. Deze avond werd ingevuld door de voorzitter van de Vrienden, Adriaan Hakkers.Op deze avond werden de nieuwe voorzitter van V.V. Almkerk, Hans Keller, en hoofdtrainer Ad van Seeters bijna letterlijk het hemd van het lijf gevraagd.

De Vrienden zullen in het nieuwe seizoen nog zeker van zich laten horen. Hoe en wanneer dat blijft nog een verrassing!!

Tot slot: Blauwwitte Vrienden blijven van harte welkom. Zij kunnen zich aanmelden bij Adriaan Hakkers door even een mailtje te sturen naar adr.hakkers@hakkers.com. Adriaan neemt graag contact met je op!