Knappe driepunter Almkerk tegen FC Breukelen

Almkerk haalde zaterdag een knappe driepunter binnen boord tegen FC Breukelen. Het werd 1-0 aan de Sportlaan. “Voor de gein zei ik tegen de jongens donderdag op de training, dat de eerste klap een daalder waard is”, grinnikte trainer Ad van Seeters.

“Nou ze hadden het in de oren geknoopt en ze vochten als leeuwen”, was Van Seeters in zijn sas met de dadendrang. Voor de rust had Jonathan van Eerd het verschil al kunnen maken, maar alleen voor de keeper schoof hij de bal naast. In de rust hamerde Van Seeters er op geduldig te blijven.

Bij kopkansen voor Van Eerd en Steven Molenschot bleef een treffer nog uit. Totdat de keeper van FC Breukelen een schot los liet. Jelle Stalenhoef was attent en er als de kippen bij om de winnende 1-0 tegen de touwen te jagen.

Bron: Regio Voetbal

Klik hier voor de foto’s