Pechvogel Jonathan Herwig (JO13-1)

Wat een fantastische beker-kraker had moeten worden tegen Kozakken Boys JO13-1, eindigde voor Jonathan Herwig uit het combinatieteam ST Altena-Almkerk JO13-1 in een klein drama. In de 2e helft kwam hij ongelukkig in botsing met een Werkendamse speler en moest van het veld worden gedragen. Aangezien de pijn aanzienlijk bleef, is hij toch maar even naar de huisartsenpost gegaan. Daar kreeg hij de teleurstellende diagnose: een gebroken enkel. Balen natuurlijk!

Bij de 1e competitiewedstrijd kreeg Jonathan van zijn ploeggenoten een hart onder de riem gestoken. Na afloop van de (gewonnen) wedstrijd hadden ze voor hem een leuk cadeau in de aanbieding inclusief kaart met alle namen. Als team zullen we hem zeker missen en we hopen hem dan ook snel weer binnen de lijnen te zien. Veel succes bij je revalidatie Jonathan!

Spelers en begeleiding ST Altena-Almkerk JO13-1