VOETBALVERENIGING ALMKERK IS OP ZOEK NAAR EEN KANTINEBEHEERDER (M/V) per 1 augustus 2021

Voor onze gezellige kantine zoeken wij iemand, met affiniteit voor sport, die onze leden, bezoekers en supporters graag in de kantine ontvangt voor een hapje en een drankje, met name op de zaterdagen en de donderdagavonden.

Onder de werkzaamheden valt ook de inkoop voor de bar en de keuken en het aansturen van het personeel en de vrijwilligers.

Het is ook mogelijk om van deze bijbaan een duobaan te maken en samen met iemand te zorgen voor een goedlopende kantine en een fijne sfeer, zoals bij onze club past.

Voor nadere informatie over de taken en de vergoeding kan contact worden opgenomen met de kantinecommissie (a.groenenberg@ziggo.nl / 06-42572750) of onze penningmeester (nico@kostense.nl).

Bestuur V.V. Almkerk.