Antoine Hoevenaren nieuwe trainer Almkerk 2

Na het plotselinge vertrek van Nicki Beekwilder is de TC van v.v. Almkerk op zoek gegaan naar een opvolger. Met Antoine Hoevenaren is Almkerk er in geslaagd een uitstekende trainer voor het 2e elftal aan te trekken. Antoine is een oude bekende. Hij heeft in het verleden bij Almkerk de toenmalige B- en C-jeugd getraind. Daarnaast is hij trainer geweest van het 3elftal, indertijd een prestatie elftal.

Antoine is in het bezit van het TC2 diploma. Hij heeft ervaring opgedaan als assistent trainer van Sleeuwijk 1 en trainer van Altena 2. Als hoofdtrainer is Antoine met zowel Be Ready als Dussense Boys van de 5e naar de 4e klasse gepromoveerd.

Met Antoine verwacht Almkerk niet alleen een goede trainer maar ook een man met hart voor de club en de jeugd aangetrokken te hebben.