Nieuwe trainer Almkerk is Vincent de Klerk

De technische commissie van Almkerk heeft een opvolger gevonden voor Ad van Seeters. Vincent de Klerk is 36 jaar oud en woonachtig in Zwijndrecht. Vincent is als voetballer actief geweest voor ASWH, Kloetinge, Goes, IFC, Pelikaan en Papendrecht. Als trainer is Vincent werkzaam geweest bij Papendrecht, Zwaluwe en momenteel Dubbeldam. Tevens loopt hij stage bij Excelsior vrouwen Eredivisie. Vincent tekent een contract voor één jaar, maar we hebben de intentie uitgesproken voor een langere termijn.Wij wensen Vincent welkom bij onze vereniging en veel succes.Vincent: “ Ik kijk er enorm naar uit om bij Almkerk trainer te worden en ik ben blij met het vertrouwen dat de club heeft uitgesproken. Ik hoop dat volgend seizoen iedereen weer kan genieten van de wedstrijden langs de lijn”