Gerard van Helden ook volgend seizoen Hoofd Jeugdopleiding van het samenwerkingsverband Almkerk/Altena

Wijk en Aalburger Gerard van Helden is ook na dit seizoen Hoofd Jeugdopleiding van het samenwerkingsverband Almkerk/Altena. Beide verenigingen werken al jaren samen op het gebied van jeugdvoetbal en besloten vorig jaar om een gezamenlijke jeugdverantwoordelijke aan te stellen.

Ondanks de beperkingen die we ook dit seizoen hebben ervaren door corona, heeft Gerard zijn stempel al kunnen drukken op het jeugdvoetbal van Almkerk en Altena. De partijen hebben de intentie uitgesproken om langere tijd met elkaar door te gaan, zodat een goed fundament kan worden gelegd voor de voetbaltoekomst van Almkerk en Altena.