Mutaties selectie

5 mei 2022

Nadat Luqman Dawit eerder had aangegeven te vertrekken, is hij op zijn besluit terug gekomen en zijn wij er blij mee dat hij volgend seizoen bij Almkerk blijft.Pieter van der Horst van Groot Ammers komt volgend seizoen naar Almkerk. Pieter is de schoonzoon van onze Mario van Oudheusden en woont inmiddels samen met Karlijn in Almkerk. Pieter is een verdediger en hij heeft veel zin en uitdaging om er in zijn nieuwe woonplaats iets moois van te maken.Wij wensen Luqman en Pieter veel succes

26 april 2022

Volgend seizoen heeft vv Almkerk een nieuwe keeper. Dennis van Duin komt over van JEKA uit Breda. Dennis gaat de concurrentie aan met Twan en Kevin. Wij wensen Dennis veel succes bij onze vereniging.

21 april 2022

Volgend seizoen komt Corné van Rosmalen over van vv Altena. De oud speler van Kozakken Boys, SVW en Wilhelmina ‘26 speelt als rechtsback. Wij heten Corné welkom en wensen hem veel succes

23 maart 2022

Er zijn een aantal mutaties in onze selectie van spelers die aangegeven hebben te vertrekken.Jurre van Veen – BZC’14Luc van Dongen – GVV UnitasSharoq Susani – vv AlblasserdamEn als laatste heeft Remy Roodenburg helaas aangegeven na volgend seizoen te stoppen moet voetballen.Wij wensen iedereen veel succes bij hun nieuwe club en Remy met de nieuwe invulling van zijn vrije tijd.

11 februari 2022

De 26-jarige Falk van Sluisveld speelt volgend seizoen bij vv Almkerk. De linksbenige centrale verdediger komt over van vv Waspik en kan ook op het middenveld uit de voeten. Wij wensen Falk veel succes volgend seizoen.

9 februari 2022

Met ingang van het nieuwe seizoen versterkt vv Almkerk zich met aanvaller Niels Nieuwesteeg. Hij komt over van vv Sliedrecht. De 28-jarige Niels is een oude bekende bij Almkerk en speelde voorheen ook nog voor Raamsdonk.We wensen Niels veel succes toe het komende seizoen.

Na Niels Nieuwesteeg sluit ook Dominique Mahu volgend seizoen aan bij de selectie van Almkerk. De 24-jarige Dominique speelt momenteel bij vv Dubbeldam. Voorheen speelde hij ook voor IFC en Zwaluwe. Dominique is van origine een aanvaller, maar is multifunctioneel inzetbaar.We heten Dominique alvast welkom bij de club en wensen hem veel succes en plezier toe het komende seizoen.

8 februari 2022

De TC van vv Almkerk heeft van de volgende spelers van het 1e elftal overeenstemming bereikt voor volgend seizoen: Kevin Noorloos, Remco den Besten, Dylan den Exter, Jenner Koek, Jelle Stalenhoef, Jonathan van Eerd, Andres Kwetters, Steven Molenschot, Danilo Kros, Jorg Kant, Janno Swart, Areano van Seters, Toon van Drunen, Nick Kant en Erwin Verbruggen.Helaas heeft Thomas Blankers aangegeven volgend jaar te stoppen met prestatief voetbal, omdat hij last blijft houden van een slepende blessure.Quinton Eugenia (Sliedrecht) en Luqman Dawit hebben aangegeven Almkerk te verlaten.Remy Roodenburg en Sjors Maas hebben om begrijpelijke redenen aangegeven hun beslissing nog even uit te stellen.Daarnaast zijn wij blij om te vermelden dat Jeroen Plomp volgend seizoen vanuit het 2e elftal de overstap maakt naar het 1e elftal. Momenteel maakt hij al minuten in het 1e elftal.Bij het 2e elftal zijn vooralsnog verder geen mutaties.De TC zal zich nu richten op de verdere invulling van de selectie en staf. Hierover zal later worden bericht.