ALMKERK/NIEUWENDIJK • Wim Vos is met ingang van het seizoen 2022/2023 trainer JO19-1 bij het samenwerkingsverband tussen VV Almkerk en VV Altena. Deze clubs werken sinds 2015 al gedeeltelijk samen op het gebied van het jeugdvoetbal en per 1 juli 2021 geldt dit voor de gehele jeugdafdeling.

Vos vervult op dit moment de rol van trainer bij GDC 2 en is woonachtig in Genderen.  Wim was in het verleden trainer van meerdere jeugdelftallen en tweede elftallen. Bij de volgende clubs was hij o.a. in het verleden werkzaam; GDC, Achilles Veen, Wilhelmina, In het dagelijks leven werk hij als conciërge op het Willem van Oranje College in Wijk en Aalburg. Werken met jeugd is zijn grote passie en het is geweldig om dit als werk en als hobby te kunnen combineren. St. Altena/Almkerk wordt weer een mooie nieuwe uitdaging en hij kijkt ernaar uit om samen met de spelers, begeleiding, jeugdcommissie en vele vrijwilligers van de vereniging er iets moois van te gaan maken. Graag ziet hij iedereen langs de lijn of in de kantine om nader kennis te maken, zeker ook de ouders, want sociaal contact met eenieder staat voor hem in het verenigingsleven voorop.

Wim gaat bij Altena/Almkerk een belangrijke bijdrage leveren aan het opleiden van talentvolle spelers om de doorstroom naar de A-selecties van beide verenigingen te bevorderen.