Business Club schenkt vereniging zonnebrandpaal

Business Club Almkerk (BCA) heeft v.v. Almkerk een zonnebrandpaal cadeau gedaan. Voor de thuiswedstrijd tegen SVW werd de zonnebrandpaal officieel in gebruik genomen. Bestuurslid Theo van der Stelt van BCA overhandigde de paal aan voorzitter Hans Keller.

Huidkanker is de meest voorkomende kanker in Nederland. Maar liefst 20 procent van de Nederlanders ontwikkelt tijdens zijn of haar leven een vorm van huidkanker. Iedereen weet dat insmeren op een zonnige dag belangrijk is om niet te verbranden. Toch wordt het makkelijk vergeten. En voor de meeste voetballers behoort zonnebrandcrème niet tot de standaard voetbaluitrusting. De zonnebrandpaal voorziet jeugdspelers maar ook volwassenen van gratis zonnebrandcrème. Dankzij BCA kunnen voetballers en toeschouwers voortaan op zonnige dagen van het voetbal genieten zonder te verbranden.

De zonnebrandpaal is verplaatsbaar en zal bij mooi weer tussen de ingang van de kantine en het hoofdveld neergezet worden. We zijn dus klaar voor een nieuw mooi voorjaar en warme zomer. Nu alleen nog even wachten tot de zon weer gaat schijnen!