Nieuwsartikel-afbeelding

Selectienieuws

Vanuit Meerkerk komen de broers Daan en Luuk van der Leun ons versterken. Luuk is een linksbenige verdediger en zijn broer is een middenvelder. De heren zijn 21 jaar jong. Wij wensen beide veel succes volgend seizoen.

Na een stage komt Stefano Martina over van Papendrecht. Stefano is 21 jaar en is een verdediger/middenvelder. Hij voetbalt zijn hele leven al bij Papendrecht en komt volgend seizoen onze club versterken. Wij wensen Stefano volgend seizoen veel succes.

Van SVS’65 uit Spijk komt keeper Bjorn in ’t Veld over. Bjorn keept zijn hele leven al bij de club uit Spijk en kijkt er enorm naar uit om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Wij wensen Bjorn heel veel succes volgend seizoen.

Ook na een stage komt Maxwell Boateng De Kort over van Real Lunet. Maxwell heeft een bvo verleden en wilt graag de stap maken naar het senioren voetbal. Wij hopen hem in zijn ontwikkeling te kunnen helpen. Deze 18-jarige rechtsbenige verdediger wensen wij heel veel succes volgend seizoen.

In verband met persoonlijke omstandigheden komen Danny Hoefnagel van vv Oosterhout en Daan Rijppaert van vv Alblasserdam niet naar Almkerk.

Stefano Martina

Bjorn in ’t Veld