VV Almkerk Instagram

VV Almkerk vernieuwt!

Sinds een paar dagen is VV Almkerk ook actief op het sociale medium Instagram. Zo laat onze voetbalclub met Twitter, Facebook, de vernieuwde website en nu dus Instagram ook online steeds vaker van zich horen!

Instagram is een app voor de smartphone, waarop vooral leuke beelden gedeeld worden. Deze worden dan vaak getoond met een fraaie filter. Je kunt ons vinden onder de gebruikersnaam VV_Almkerk. Beheerder van het account is Pim van de Nieuwenhuizen, spits van Almkerk 3. Hij houdt ons op de hoogte met diverse foto’s / video’s en verhalen van activiteiten, wedstrijden en ander nieuws rondom de voetbalvereniging.

Volgende week zaterdag zal Pim op Instagram een verslag doen van het mixtoernooi. Je kunt de app vanaf je smartphone hier downloaden. Degenen die de app al hebben, kunnen via deze link direct op de pagina komen. Vergeet ons niet te volgen!