Be Ready J011-3 – VV Almkerk J011-3 (0-19)

J011-3 scoort er weer op los……

Vandaag werd er afgereisd richting Hank waar we een competitiewedstrijd mochten gaan spelen tegen de J011-3 van Be Ready. Ook vandaag was het wederom prachtig weer voor een potje voetbal.

Na het omkleden gaf trainer Peter weer wat tips en instructies. De opstelling zal voor vandaag hetzelfde zijn als vorige week omdat dit toch wel erg goed was bevallen. Voor de kijkers thuis: Kevin op doel, links achter Timo, rechts achter Stijn, links midden Levi, rechts midden Jasper, links voor Sem, rechts voor Thomas en stan starte als wissel. Tijdens het warmlopen maakte de leider van VV Almkerk en 1 van de ouders zich nog even nuttig om het net van het doel van de tegenstander provisorisch te maken. Kijk je kunt ze ook overal voor inzetten…J. Na het fluitsignaal ging Almkerk al erg sterk van start en al snel werd het eerste doelpunt gemaakt na goed overspelen tussen de spelers. Al vrij snel was het duidelijk dat we toch wel een maatje te groot waren voor deze tegenstander. Maar dan is het nog des te belangrijker dat er goed overgespeeld blijft worden en ieder zijn positie houdt. Dit werd dan ook regelmatig geroepen vanuit de begeleiding. Maar tja onze jongens roken dat er flink wat doelpunten in de koker zaten. Dus werd de ene naar de andere aanval opgezet wat regelmatig een doelpunt opleverde. Toen het fluitsignaal voor de rust te horen was, was het dan ook al 0-10 voor VV Almkerk.

Na de rust liet de tegenstander het er niet bij zitten. En boden meer tegenstand en knap kwamen ze dan ook regelmatig dicht in de buurt van het doel van VV Almkerk. Maar onze verdediging kon voorkomen dat er een tegendoelpunt viel en het doel werd schoon gehouden aan de kant van VV Almkerk. Onze mannen wisten nog 9 doelpunten in de tweede helft te maken wat de eindstand 0-19 maakte.

Volgende week staat een stevige tegenstander op het programma, nr 2 in de competitie dus dan zal het waarschijnlijk wat minder makkelijk zijn om de bal binnen de palen te krijgen.