Almkerk JO9-2 – BZC’14 JO9-2 1 – 13

11 november Almkerk J09-2 tegen BZC’14 J09-2 eindstand 1-13

Dit keer begint Twan als keeper. BZC trapt af en al snel een corner voor BZV die mis gaat en de volgende corner ook. Het veld wordt door iedereen benut. BZC gaat aanvallen maar Twan haalt de bal weg. Jack, Anna en Rens proberen wat ruimte te krijgen ik te spelen maar dat lukt niet.
BZC scoort 0-1. Eindelijk weten we vrij te komen maar Barry lukt het niet om dichter bij het doel te komen.
Time out
Twan trapt af en hands voor BZC. Het knokken blijft en ze gunnen elkaar niets. Schot op doel, mis. Twan schiet de bal weg maar niet helemaal goed. Isa weet het niet meer te redden en het is 0-2. Almkerk krijgt het niet voor elkaar. BZC breekt weer door en het wordt 0-3 met een hard schot in de zijkant van het doel. Rens weet de bal maar niet verder te krijgen om ook te scoren. Nogmaals een mooie bal in de hoek door BZC 0-4. Deze wordt snel gevolgd door de 0-5 en 0-6.

De tweede helft staat Rens op het doel. Al in de eerste minuut wordt het 0-7. Vervolgens penalty voor Twan maar helaas komt deze naast het doel. Een corner voor BZC zorgt voor de 0-8. BZC zit helemaal in de flow en maakt ook de 0-9. Toch laat Almkerk zich niet kisten en dat kunnen we zien. Anna die maakt een prachtig doelpunt en geniet daar enorm van. Wow wat was dat mooi. 1-9 is het nu. Een bal die niet hard gaat maar wel in het midden onder de keeper door. Rens weet de bal uit het doel te halen want BZC vond het maar niks dat er een tegendoelpunt was gevallen.
Time out
Indribbelen gaat slecht en moet opnieuw worden gedaan. De bal komt in de hoek van het doel van Almkerk 1-10. En snel
Volgt daarna de 1-11, 1-12 en ook de 1-13 doet mee. Twan weet nog een extra doelpunt te voorkomen en helaas komt Almkerk ook niet meer verder.

We gaan deze wedstrijd maar snel vergeten en ons focussen op de volgende wedstrijd. Zaterdag 25 november spelen we tegen Roda Boys.