Almkerk JO9-2 – Wodrichem JO9-3 4 – 4

4 november Almkerk J09-2 tegen Woudrichem J09-3 eindstand 4-4

De eerste helft staat Wesley op doel. Woudrichem schiet snel op het doel maar ernaast. Ze weten zich terug te pakken en het gaat snel mis want het is 0-1. De bal gaat wat over het veld heen en weer en Woudrichem krijgt weer een kans maar ook deze is ernaast. Ze blijven goed kijken en weten het gat te vinden met als resultaat 0-2. Het gaat snel maar dit keer een redding van Wesley.
Time out
Even op adem gekomen en Woudrichem gaat er duidelijk voor 0-3. Almkerk speelt verder maar ze krijgen geen kans. Woudrichem gaat vol door en daar is de 0-4.
Wesley neemt de bal uit en Barry en Britt gaan er vandoor. De bal gaat richting de zijkant van het doel maar toch lukt het Barry om te scoren 1-4. Dat gaat lekker denken Britt, Twan en Barry. Ze staan lekker te spelen en daardoor komt er toch weer ruimte om naar het doel van Woudrichem te gaan. Net voor de rust scoort Barry daardoor de 2-4.

In de rust wordt er wat gedronken en even een peptalk gegeven. Anna neemt het keepersshirt over want ze gaat de 2e helft van de wedstrijd op doel.

Al snel een zacht schot op doel die Anna prima kan tegenhouden met haar handen. Almkerk staat op scherp en dat merken we langs de lijn. Twan maakt de 3-4. Het wordt nu wel spannend en de jongens en meisjes van beide ploegen gaan het hele veld over. Isa en Jack staan goed te verdedigen maar helpen ook mee op het middenveld. Samen spelen kunnen ze wel en dat is te zien. Wesley en Britt gaan naar voren en daardoor komt de 4-4 op papier te staan.
Time out
Nog even en dan is de wedstrijd ten einde. Wat knokken ze ervoor. Wesley schiet op doel en keeper schiet hem weg. Daarna nogmaals een schot van Wesley maar ernaast.
Spanning voor het doel van Woudrichem. Ook Twan weet de bal er net naast te krijgen. Isa blijft goed verdedigen en dat maar goed ook. De eindstand is 4-4.

Wat een leuke partij en een mooie inhaalslag voor Almkerk. Volgende week weer een nieuwe ronde. Rens is dan ook weer van de partij.