1e vrijwilligers vrijwilligersbeleid VV Almkerk een feit.

De inzet van de 1e vrijwilligers vanuit het Vrijwilligersbeleid VV Almkerk is een feit. Onder de bezielende leiding van kantinebeheerster Helma van Eijl, hebben Marjan Tolenaars en Daniëlle van Heukelum de eer gehad om de spits af te bijten. Marjan en Daniëlle reageerden na afloop enthousiast op hun eerste kantinedienst bij VV Almkerk. Beiden gaven zelfs aan om vaker dan 1x per seizoen een kantinedienst mee te willen draaien. Helma was ook zeer te spreken over de inzet en het enthousiasme van deze 2 vrijwilligers.

Na lang overleggen, strubbelingen om alle formulieren binnen te krijgen, gaan we nu toch echt starten met ons vrijwilligersbeleid. In eerste instantie zetten we onze vrijwilligers dit seizoen in op kantine en keukendiensten.

Vanaf maart 2018 gaan we vanuit Sportlink iedereen random inzetten. Hou dus goed je e-mail in de gaten. Lukt het jou echt niet om jouw dienst te draaien, dien je te ruilen met iemand die op de bijgevoegde lijst staat. Wij staan open voor jullie suggesties en ideeën en rekenen op jullie medewerking.

Vrijwilligerscommissie VV Almkerk