Overdracht voorzitterschap vv Almkerk

Middels ferme handdrukken, die verbondenheid, respect, vertrouwen en eensgezindheid uitdrukken,
wordt op zaterdag 17 maart door Gerbe Manschot en Gerrit van Drunen het voorzitterschap van de vv Almkerk
aan Ron van het Hof overgedragen.

Op Koningsdag 2017 viel voorzitter Gerbe Manschot van de trap en liep daarbij ernstig hersenletsel op.
Het revalidatieproces van Gerbe verloopt moeizaam. Gerbe geeft aan dat het twijfelachtig is of hij ooit nog de
Vereniging zal kunnen leiden zoals hij dat voor ogen had.
De Voorzittersfunctie is in de periode na Koningsdag tot heden waargenomen door erevoorzitter Gerrit van Drunen.
Het bestuur heeft zich beraden over een andere invulling van het voorzitterschap.
In de persoon van Ron van het Hof denkt het bestuur een waardige en ter zake kundige opvolger gevonden te hebben.
Gerbe Manschot blijft als “Voorzitter in bijzondere dienst” bij het bestuur van de vereniging betrokken.

Met vriendelijke groet,

Gerrit van Drunen