De Playbackshow wederom spetterend succes.

Ook dit seizoen is op 24 maart weer de jaarlijkse Playback show gehouden.
Er is gestart met de jeugd. Er deden dit jaar helaas maar 3 jeugd teams mee, de JO11, de MO13 en de JO9-2.die ook in deze volgorde optraden.
De jury kende terecht de eerste prijs toe aan de JO11. Maar er waren 3 prijzen dus de andere 2 teams hadden ook prijs deze avond. Na de prijsuitreiking van de jeugd teams was het de beurt aan de senioren. Met het eerste elftal die zich hadden opgesplitst kwamen we op 10 acts, een avond vullend programma dus. De optredens werden door de volgende teams in de hieronder gegeven volgorde op de planken gebracht.
Almkerk 1 middenveld
Almkerk 2
Almkerk 1 leiding
Almkerk VR2
Almkerk 1 verdediging
Almkerk VR1
Almkerk 3
Almkerk 4
Almkerk 1 aanval.
De deelnemers hadden het de jury goed moeilijk gemaakt want met name de eerste 3 lagen dicht bij elkaar.
Eerste is geworden voor de 3e keer op rij onze VR1
2e Almkerk 1 verdediging onder leiding van Erwin Verbruggen en een derde plaats voor onze VR2.

Al met al weer een geslaagde avond..