Robert van Vark ontvangt diploma KNVB-scheidsrechter

Woensdag 23 mei ontving Almkerklid Robert van Vark uit handen van docent Cees Vullings in Rosmalen zijn diploma KNVB-scheidsrechter.
De pas 16-jarige Robert (op 3 juni wordt hij 17) geldt als een groot talent als voetbalarbiter.
Tijdens de SOIII-opleiding floot hij zeven stagewedstrijden, waarbij hij goede tot uitstekende rapporten kon overleggen van zijn begeleiders.
Voorlopig zal Robert actief zijn als scheidsrechter bij de jeugd, variërend van JO13 tot en met JO19 en van eerste divisie tot aan hoofdklasse.
Na verloop van tijd wil hij bezien wanneer het beste de overstap naar het seniorenvoetbal kan worden gemaakt.
Namens VV Almkerk van harte gefeliciteerd en heel veel succes in je verdere carrière.