Broodnodige driepunter Almkerk bij SVL met 0-2

Trainer Ad van Seeters was er blij mee. “Wat vorige week tegen Oranje Wit niet lukte, lukte zaterdag wel en dit is goed voor het vertrouwen”, aldus Van Seeters. Met de driepunter sloot Almkerk weer aan bij de middenmoot. Almkerk moest het doen zonder Thomas Blankers en Jelle Stalenhoef. Daarnaast viel Remy Roodenburg al vroeg uit.

Bij de rust stonden beide ploegen nog op 0-0. Na de rust opende Bart Dirven de score voor Almkerk met de 0-1. Drie tellen later vergat Jonathan van Eerd te verdubbelen en schoot over. Nadat Stefan Molenschot werd getorpedeerd door de keeper van SVL volgde geen penalty. De keeper kreeg wel rood, maar de scheidsrechter legde de bal er buiten. Een kwartier voor tijd had Molenschot wel succes met de 0-2.

Bron: Regio Voetbal