Bevoorrecht

Wij als Sporters zijn toch bevoorrechte mensen. In deze onwerkelijke Corona tijden, waar onze gedachte uitgaan naar alle dierbare mensen die getroffen zijn door het verschrikkelijke virus, veel sterkte en steun toegewenst.
En al die geweldige mensen in de medische en algemene zorg, heel diep Respect voor al deze Kanjers !! voor hun tomeloze inzet en aandacht voor de medemens.
Laat het een voorbeeld zijn voor ons allen.
Dat wij als sporters en leden van de club van de ene op andere dag te horen kregen van de regering dat we niet meer op de club mochten komen was volkomen begrijpelijk.
Het menselijk leed en de gezondheid van ons allemaal staat immers op het spel !!
Gelukkig voor iedereen gaat het nu een heel stuk beter, en mogen we elkaar weer ontmoeten en zelfs volgens het RIVM protocol SPORTEN.
In het begin voel je je bezwaard, er is immers nog zoveel leed en verdriet bij veel mensen.
En wij hebben alweer plezier en fysiek sociaal contact met elkaar.
Je voelt je op dat moment super bevoorrecht vooral als staf van de Almkerk selectie, je mag en kunt weer werken met elkaar,  een selectie die bestaat uit jonge sporters, die allemaal wel iets mee hebben gekregen van de Lock down en het leed erom heen.
Hoe fijn is het om die jonge gasten die naast hun relatie, werk en studie een stuk afleiding kunt bieden.
Weliswaar nog niet echt  Voetbal om het “echie “
Maar met allerlei techniek, fitheidsoefeningen en spelvormen zien we spelers plezier hebben en genieten van de sociale contacten.
Door lid te zijn van onze mooie club vv Almkerk ben je nooit alleen, je kunt alles delen, gedeelde smart is halve smart.
Hopelijk kunnen we onze trouwe vrijwilligers, supporters, sponsoren en al de mensen die vv Almkerk een warm hart toedragen, weer snel zien en ze vermaken met het voetbal, de beleving en het gezellige praatje op het sportpark, we missen jullie pas goed op elkaar en jezelf, tot snel allemaal.

Met vriendelijke groet
Begeleiding  Selectie v.v. Almkerk