Voetbalacademie Altena+ blijft actief in coronatijd

Corona heeft het leven er niet makkelijker op gemaakt, ook niet op de voetbalvereniging. Gelukkig is het merendeel van de voetbalverenigingen dankzij hard werk van veel mensen achter de schermen nog altijd in staat om voetbalactiviteiten te organiseren.

Op het sportcomplex van V.V. Almkerk konden jeugdige voetballers, zowel jongens als meisjes, hun skills verder verbeteren bij Voetbalacademie Altena+. Maar liefst 52 kinderen in de leeftijd tot en met 12 jaar waren elke woensdagmiddag actief onder de deskundige leiding van gediplomeerde voetbaltrainers.

Elke week stond er een ander thema centraal met een logische opbouw. Alle onderdelen kwamen aan bod tijdens de gevarieerde sessies met moderne trainingsmethoden.

Ad van Seters (hoofdtrainer V.V. Almkerk) en Toon van Drunen (jeugdcoördinator en selectiespeler bij V.V. Almkerk) kijken tevreden terug op de activiteiten in het najaar. In het voorjaar van 2021 zal Voetbalacademie Altena+ opnieuw deze ‘voetballeerlijn’ aanbieden.

Voetbalacademie Altena+ wordt financieel ondersteund door de Jeugdvrienden van Almkerk, een groep van sponsoren met een V.V. Almkerk-hart.

Hieronder een foto-impressie van de trainingsactiviteiten. De foto’s zijn gemaakt door Jan Noorloos, de vaste clubfotograaf bij V.V. Almkerk.

Klik hier voor de foto’s