Huib Apituley trainer Almkerk/Altena JO19-1

ALMKERK/NIEUWENDIJK • Huib Apituley is met ingang van het seizoen 2021/2022 trainer JO19-1 bij het samenwerkingsverband tussen VV Almkerk en VV Altena. Deze clubs werken sinds 2015 al gedeeltelijk samen op het gebied van het jeugdvoetbal en per 1 juli 2021 geldt dit voor de gehele jeugdafdeling.

Apituley vervult op dit moment de rol van JO19-1 trainer bij Almkerk en is woonachtig in Woudrichem.  Huib was in het verleden trainer van meerdere jeugdelftallen, tweede en eerste elftallen. Bij de volgende clubs was hij o.a. in het verleden werkzaam; Woudrichem, Meerkerk, Vuren, Well, Brakel, Rijswijkse Boys, Wilhelmina, De zwerver, Asperen, Haaften

Huib gaat bij Altena/Almkerk een belangrijke bijdrage leveren aan het opleiden van talentvolle spelers om de doorstroom naar de A-selecties van beide verenigingen te bevorderen.