SELECTIENIEUWS (update)

vv Almkerk heeft de selectie voor volgend seizoen rond met de komst van Jurre van Veen (GDC) en de promotie van Kevin Noorloos (Almkerk 2).

Net als Jorg Kant, Andres Kwetters en Toon van Drunen maakt ook Kevin Noorloos de stap van Almkerk 2 naar de A selectie.

Daarnaast komt Jurre van Veen over van GDC. Jurre is een defensieve speler en is woonachtig in Genderen.

Andere nieuwkomers zijn Sjors Maas (Roda Boys), Sharog Susani (Pelikaan) en Danilo Kros (GRC’14)

Jelle Strijtveen (TSC), Tijn van Galen (nog niet bekend), Angelo Puriel (de Meern), Martijn Knoop (stopt) Wilco van Oord (Sparta’30) en Jules Bossers (Right ‘Oh) verlaten de club.

Mooi nieuws dat Jorg Kant, Andres Kwetters en Toon van Drunen volgend seizoen aansluiten bij Almkerk 1. Daarnaast komen Sjors Maas (Roda Boys) en Sharog Susani (Pelikaan) ons ook versterken!

Martijn Knoop en Tijn van Galen hebben aangegeven Almkerk te gaan verlaten.

Danilo Kros van GRC’14 komt volgend seizoen over naar Almkerk. Danilo is een rechtercentrale verdediger.

Luqman Dawit en Quinton Eugenia blijven ook aankomend seizoen bij Almkerk.

Jelle Strijtveen en Jules Bossers maken volgend seizoen geen deel meer uit van onze selectie. Jules heeft besloten bij Right’oh in Geertruidenberg te gaan voetballen. De nieuwe club van Jelle is TSC in Oosterhout. We wensen Jules en Jelle alvast veel succes en hopen hen natuurlijk ook na dit seizoen nog regelmatig terug te zien op ons sportcomplex.

Remco den Besten, Steven Molenschot en Remy Roodenburg zijn ook volgend seizoen weer actief voor Almkerk 1.

Wilco van Oord gaat Almkerk verlaten en speelt komend seizoen voor Sparta’30.

Ondanks dat het op zaterdag stil is op onze velden, wordt er achter de schermen druk gewerkt aan de voorbereiding van volgend seizoen, in de hoop dat er snel zicht komt op “terug naar normaal”.
De TC heeft gemeld dat er al een aantal spelers hebben aangegeven volgend seizoen beschikbaar te blijven voor de selectie van Almkerk. Dit zijn: Luc van Dongen, Thomas Blankers, Dylan den Exter, Janno Swart, Nick Kant, Jelle Stalenhoef, Jenner Koek, Jonathan van Eerd, Ariano van Seters, Erwin Verbruggen en Remon Hofstede.