Almkerk-GRC’14

Aanstaande zaterdag staat de streekderby Almkerk-GRC’14 op het programma. Prachtig dat we de competitie met deze onvervalste kraker mogen openen. Spelers én supporters van beide clubs zijn er klaar voor. Bovendien is het zaterdag, hoe toepasselijk, Burendag.

We hopen dan ook op een waar voetbalfeest. Passie, aantrekkelijk voetbal en sportiviteit tijdens de match, gezelligheid na de wedstrijd. Aan het weer zal het niet liggen, want de vooruitzichten zijn uitstekend. Des te meer een reden om op de fiets naar de Sportlaan te komen, zodat de parkeeroverlast voor de omwonenden beperkt blijft. We hopen immers op veel bezoekers bij de derby.

Er zijn ook regels. Vuurwerk is en blijft niet toegestaan op het sportcomplex. Uiteraard gelden ook de coronaregels die per 25 september 2021 ingaan. Hierop zal worden gecontroleerd.

Graag tot ziens aan de Sportlaan in Almkerk. We maken er met z’n allen een mooie dag van!

Bestuur GRC’14

Bestuur VV Almkerk