Daverende verrassing Almkerk: eerste competitiezege van het seizoen bij hoogvlieger Sliedrecht

Almkerk liet eindelijk spierballen zien dinsdagavond. Met 1-2 moest hoogvlieger Sliedrecht er aan geloven. Het was voor Almkerk pas de eerste overwinning van het seizoen.

Begrijpelijk liep trainer Ad van Seeters over van complimenten voor zijn ploeg. “Het was een knappe overwinning. We hebben goed gespeeld en hard gewerkt. Met onze snelle counters hebben we Sliedrecht veel pijn gedaan.”

In de 20-ste minuut nam Quinton Eugenia de 0-1 voor zijn rekening. Na de rust zorgde Eugenia een kwartier voor tijd ook voor de 0-2. Pas in de 88e minuut kwam Sliedrecht nog tot de aansluitingstreffer van Luciano van Harlingen, maar verder kwam het niet.

Bron: Regio Voetbal