ST Altena/ Almkerk MO15-1 kampioen

Eindelijk mochten we weer voetballen. Het seizoen begon echter met twee onnodige nederlagen, er moest duidelijk uit een ander vaatje getapt worden. Het begon daarna gelukkig snel te lopen en de ene na de andere tegenstander werd verslagen. Regioclubs als Kozakken-boys, Sleeuwijk, Roda-Boys en GDC liepen allen gedesillusioneerd van het veld. Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover, bij winst tegen WSC Waalwijk zouden we kampioen worden. Na een snelle voorsprong kwamen we goed weg toen de tegenstander een penalty mistte. In de tweede helft hebben we snel orde op zaken gesteld en liepen we uit naar een riante 3-0 voorsprong. Het in grote getale aanwezige publiek werd steeds rumoeriger en diverse spandoeken en fakkels kwamen naar voren. Na het laatste fluitsignaal was het een feit, de ST Altena/ Almkerk MO15-1 was ongeslagen kampioen! Na diverse felicitaties werd uit handen van een bestuurslid van vv Altena de kampioensbeker en bijbehorende bloemen uitgereikt aan de aanvoerster. Na onze wedstrijd werd duidelijk dat ST Almkerk/ Altena MO17-1 ook kampioen was geworden. Samenwerking tussen vv Almkerk en vv Altena optima forma en met recht een topseizoen!