Opa Verhagen kan wedstrijd van kleinzoon Stan bezoeken dankzij Stichting Ambulance Wens

Zaterdag 29 oktober speelde Almkerk/Altena JO15-2 een bijzondere oefenwedstrijd tegen SVW JO15-2. De opa van JO15-speler Stan kreeg onlangs een zeer slecht bericht over zijn gezondheid. Door zijn ziekte kan opa Wim Verhagen, een trouwe supporter, niet meer naar de wedstrijden van zijn kleinzoon komen kijken. Dankzij Stichting Ambulance Wens kon een bezoek aan de wedstrijd van JO15-2 toch mogelijk worden gemaakt.

Een kwartier voor aanvang van de wedstrijd kwam de ambulance het sportcomplex van vv Almkerk oprijden. Voor opa Wim werd een goede plek gezocht om de wedstrijd te kunnen volgen. De wedstrijd was extra bijzonder omdat Pieter Verhagen, zoon van Wim en vader van Stan, de wedstrijd leidde. Opa kreeg veel goals te zien, want Almkerk/Altena won met 10-0. Kleinzoon Stan scoorde maar liefst 3 keer.

We danken de vrijwilligers van Stichting Ambulance Wens voor het mogelijk maken van deze mooie ochtend. We wensen de familie Verhagen veel sterkte in deze moeilijke tijd.