Nieuwsartikel-afbeelding

Actie club van 50 groot succes!!!

Zaterdag 1 april heeft de Sponsorcommissie aan de leden van de Club van 50 een broodje bal en een Schrobbelaer of een biertje aangeboden.

Ook nieuwe leden konden zich aanmelden om zich daarna tegoed te doen aan het Broodje bal en de alcoholische versnapering.

De club van 50 had zaterdag bij aanvang 29 leden en groeide tijdens de actie met 23 nieuwe leden naar 52 leden. Daarmee lieten de supporters zien dat het blauwwitte hart nog volop klopt.

Met het geld van de Club van 50 steunt de Sponsorcommissie nieuwe projecten bij
V.V. Almkerk en zal zich daarbij met name richten op de Dames, Lagere Senioren elftallen en de Jeugd. Binnenkort zal dan ook het eerste project bekend gemaakt worden.

Speciale dank aan Lunchroom Van Alles Wat en Brasserie de Laegt die de heerlijke broodjes en drankjes hebben geleverd.

Mocht u ook lid willen worden van de Club van 50 dan kunt u een appje (0629021386) of mailtje sturen aan gert.ambachtsheer@venturion.nl of sponsorcommissie@vvalmkerk.nl.

Met deze hulp kunnen we de club nog leuker maken!

De bordjes gaan in bestelling en we hopen het Club van 50 bord binnenkort met trots te kunnen completeren met de namen van alle Club van 50 leden.

Sponsorcommissie V.V. Almkerk.