Almkerk 4 kampioen!

Momenteel is Almkerk 4 nog aan het nagenieten van afgelopen zaterdag. In hun 6de seizoen als Almkerk 4 moest het dan eindelijk gebeuren: na 4 keer een 2de plaats en een, door corona, niet uitgespeeld seizoen, was dit hét seizoen.
Met 46 punten uit 16 wedstrijden stond de mannen van het vierde nog maar 1 ding te wachten: winnen bij EBOH en we waren kampioen.
Met een, door de Club van 50 en supportersvereniging gesponseerde bus, zijn ze naar Dordrecht gereden.

De wedstrijd werd niet wat er van gehoopt was, maar de titel was dan eindelijk binnen! De kampioensshirts konden aangetrokken worden en het bier kon rijkelijk vloeien. Dit gebeurde dan ook. Op de VVA was het uiteraard groot feest en er werd tot in de laatste uurtjes gefeest. Met nog 3 wedstrijden te spelen gaan de mannen proberen ongeslagen kampioen te worden.

Het vierde bedankt de Club van 50 en de supportersvereniging nogmaals voor hun bijdrage aan deze dag.

—–

Namens het bestuur van VV Almkerk feliciteren wij het vierde met dit prachtige kampioenschap!