Kampioenen seizoen 22/23 – JO 13-2 Altena/Almkerk

Wat hebben die jongens voetbalminnende mensen veel prachtige wedstrijden laten zien, met heel veel doelpunten in de eerste twee competities.

Dit elftal is onder leiding van Mathijn Duijzer en Jens schouten 3 keer kampioen geworden in 1 seizoen. Voor het eerste jaar op een heel veld, buitenspelregel en ingooien van de 5e klas naar de 2e klas gestoomd.

Heeft ook nog eens als enig jeugdelftal uit de wijde omtrek de halve finale in de KNVB beker mogen spelen hier moesten we een uurtje voor rijden, helemaal naar Lage Mierden. Deze ploeg was net een maatje te groot om de finaledag in Tilburg te halen.

Dit kwam ook prima uit, want door de tussen komende beker wedstrijden liep de competitie wel vertraging op en zijn ze nu tegen Heukelum, in de op 1 na laatste competitie wedstrijd kampioen geworden. De uitslag was

1 – 5.  Woensdag nog uit tegen Be Ready uit Hank en dan zit het lange seizoen erop.

De Beker met de grote oren voor onze mannen is geschonken door Verschee Compressoren uit Almkerk, voor een beetje meer lucht in deze benauwde tijd!

Bedankt: Trainers en coach: Mathijn, Jens, Marco. Het team: Noah, Bram, Quinn, Sem, Joppe, Sven, Kian, Sjoerd, Joey, Amjad, Dave, Nick, Jesse, Luuk en Robbie.