Uitnodiging: bijeenkomst dorpsstrategie Almkerk

Graag delen we met u onderstaande uitnodiging van de gemeente Altena:

Op 19 september van 18.00 – 21.00 uur is er een bijeenkomst op golfpark Almkreek (Hoekje 7b in Almkerk) over de dorpsstrategie Almkerk die in voorbereiding is. We hebben verschillende denkrichtingen opgesteld voor de ontwikkeling van Almkerk op het gebied van wonen, sport en voorzieningen (zoals winkels). Wij horen hier graag uw mening over. Hierna werken wij een voorkeur uit op deze onderdelen. De avond heeft vooral betrekking op inwoners van Almkerk en Nieuwendijk, maar iedereen is van harte welkom. Er is op twee momenten een centrale presentatie.

Om het aantal bezoekers te spreiden is er binnen het genoemde tijdsbestek om 18.30 uur en om 20.00 uur een centrale presentatie met dezelfde inhoud. Daarnaast is er gelegenheid om uw reactie te geven. Als u niet in de gelegenheid bent te komen naar de bijeenkomst, horen wij uw mening graag via de website. Vanaf 19 september kunt u de denkrichtingen ook bekijken op onze website. Ga hiervoor naar aandeslag.gemeentealtena.nl. Onder het kopje projecten vindt u dorpsstrategie Almkerk. U kunt hier uw mening geven tot en met 4 oktober 2023.

Mail of bel gerust. U kunt contact opnemen met Teus Visser via e-mailadres t.visser@gemeentealtena.nl of via telefoonnummer 0183 – 51 65 58.